reede, 21. oktoober 2016

Kurzeme

Kui ma laps olin, laulis Vello Orumets laulu Kurzemest. Ilmselt paljud mäletavad veel seda. Mu vanaema oli suur Orumetsa laulude fänn ja üürgas alati kaasa laulda. Ma pidin isegi paar korda käima kohalikus rahvamajas vanaemaga koos kontserdil, ta ise ei tahtnud kunagi üksi minna.

Siis ma veel ei teadnud kui ilusaid kindaid seal kandis kunagi kooti. Läks ikka mitu aastakümmet, eksole :)

Seekord siis kindad Lätist.
Muster on ikka sellest kuulsast ja paksust kindaraamatust "Lavieśa Cimdi" - Kurzeme, Kuldiga, Renda.
Lõng: Limbaźu Tines ja Aade lõng
Vardad: 1,75mm





Kindad on raamatusse kogutud Läti Ajaloomuuseumi kogudest. Raamatus on too punane pisut tugevam toon, ma panin väikese "ugri" nüansi juurde ja keerasin tsipa mahedamaks, roosteseks. Tegelik toon on vist isegi nõksukene mahedam kui pildil, kuigi ma käisin õues kella 9 paiku pildistamas, et saaks vähe loomulikum.

Kiire kudumine oli kui arvestada ainult kudumisaega, kui aga aega alustamisest lõpetamiseni üldiselt, siis hetkel asjad ikka venivad ja venivad. Tööd peab tegema ning trennis käima ja üleüldse on neid hobisid kuidagi palju :P

Siinkohal on paslik meelde tuletada, et kui keegi satub minema Riiga, siis järgmisest nädalast alates on seal Ajaloomuuseumis avatud kindanäitus - Lähemalt saab lugeda siit.  

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar